lørdag den 8. februar 2014

Så er der tid igen til bloggen!

Hold da op, det sidste år har været totalt vanvittigt og uden tid til ret meget!

Vi har siden sidst solgt lejligheden, flyttet i midlertidig lejebolig, købt hus, flyttet ind og er i gang med at istandsætte lidt. Der har været NOK at lave og er det egentligt fortsat! As we speak, går Svend rundt ovenpå og er i gang med Ediths værelse..

Udover det er Edith jo blevet stor, begyndt i vuggestue (og er pisse god til det), men desværre stadig i KBH, så vi venter i spænding på hvornår hun kan få en plads i Søborg - der er desværre meget lang ventetid i det område vi er flyttet til. Hmf! >Hun er dog rigtig glad for den på Østerbro, så på det punkt haster det ikke. Det er mere fordi moderen synes, det er laaaangt at cykle med tøsen bag på cyklen hver dag. On the upside, så taber jeg mig da lidt af det (hurra!! plads til mere kage og chokolade i madregnskabet!)..

Jeg vil se, om jeg ikke kan få tid til at opdatere en masse snart - lige nu er det nyt layout og så satser jeg på at komme med en "hus" opdatering senere i dag, hvis Edith altså sover en god middagslur..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar