fredag den 14. februar 2014

Opslagstavler

Da vi købte huset, ville jeg gerne gøre noget i entréen, da den er ret lang og lidt mørk. Det skulle have lidt andet end bare hvid, da vi maler væggene og loftet hvidt.. 
Jeg tænkte, at en stor opslagstavle ville være ret dominerende, nogle mindre ville være bedre og kunne hænge lidt spredt. De kommer nok til at hænge i køkken og stue enden af entréen, så ses det lidt oftere og man kan have billeder og invitationer osv hængende.. Har faktisk også overvejet at hænge dem i køkkenet, der har vi en smal væg, hvor der ikke kan være så meget andet.. 
Nu får vi at se hvad jeg vælger.. ;-) 

DIY: 
Kork bordskåner (de her er fra Ikea og jeg har nogle firkantede liggende fra Søsterne Grene) 
Stof, denne gang sort/hvid stribet. Jeg tænkte straks gule, orange, blå farver. Manden min var til sort og hvid! Nå må, striber it is.. 
Lim, kontaktlim i dette tilfælde, så man skal stå udenfor, for det lugter! 
Klipsemaskine, der er alm str., de små duer ikke.. Så skal de bare klipses fast på bagsiden! 

De er nemme at lave, men skal nok lige ligge udenfor en dags tid pga limen :-) 
Hvis jeg får taget mig sammen til at lave en af de firkantede en dag, tager jeg muligvis nogle billeder løbende :-) Her kommer i hvert fald et billede af de tre jeg har lavet indtil nu..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar