mandag den 3. marts 2014

Mandag - men stadig weekend

Idag har jeg fri, men Edith begynder i en ny stue i vuggestuen, så hun skulle afsted og afleveres inden kl 9.. Jeg skal til frisør kl 11.30 på Frederiksberg! 

Så nu sidder jeg på cafe med en bog og kaffe (og min mobil 😉).. Forsøger at læse, men kan ikke helt tage mig sammen til at samle tankerne om den, ellers gode bog.. 

Der sidder et udenlandsk par ved siden af mig, med kaffe og prøver at finde ud af hvor de er henne og hvor de skal hen nu! 

Jeg får lyst til at rejse og overvejer hvor vi kan tage hen med en 1,5 årig gammel bullerbasse.. Måske Berlin?! London ved jeg ikke helt om jeg orker med Edith.. Kunne jeg undvære hende i et par dage og tage på kærestetur?! 
Eller skal vi vente til efteråret og tage til Italien igen..
Det er også varmt i Italien til efteråret! DK er koldt! Hver gang der kommer nye kunder herind, trækker det ind med koldt luft, men jeg har heldigvis fundet en plads, hvor der er nogenlunde læ for "forårets" kolde vind! 

Forår, sommer og varme KOM NUUUUUU!!! 


Indretningsmæssigt, tror jeg, at jeg i løbet af natten eller imorges (eller havde jeg måske allerede besluttet mig igår?!), har besluttet mig for at på væggen over chatollet skal være billeder.. Masser af billeder.. 
Der er fint plads til vinglas osv i køkkenet og så pænt synes jeg faktisk heller ikke det er med vinglas on display.. Så kan vitrine skabet komme et andet sted hen og med andre ting i stedet..

Jeg har købt nogle A5 postkort fra Visse
vasse og har nogle fede postkort fra Drouge, som vi fik med, da vi købte vores bryllupsbillede, som skal blandes ind i familiebilleder. Både of os, men også resten af familierne.. 

Der er god plads til os alle sammen på den væg 😊

Det er disse to fra Vissevasse 
Jeg har godt nok aldrig boet på Frb, men har haft årskort til zoo siden jeg flyttede til København for 8 år siden og elsker at gå derude blandt dyr og folk. Jeg elsker at se, hvordan zoo gør alt hvad de kan for at redde dyr på verdensplan og for at dyrerne får det bedre i fangeskab😊

Den anden er denne her 
Den er jo meget passende i og med vi oprindeligt er fra Jylland og nu bor i Storkøbenhavn og en gang imellem skal over broen.. Og så er vi jo danskere 😄

Nu skal jeg bare have manden med på ideen, men det plejer ikke at være et problem.. Haha! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar