søndag den 23. februar 2014

Det evige projekt

Jeg er i gang med at strikke til min mand. Det føles som det evige projekt.. 

For et par år siden nu, fik jeg nogle meget fine rundpinde af min svigermor i julegave og da sagde manden min, at så var det da vist på tide at jeg strikkede noget til ham. 

Fint fint! 

Vi blev enige om at jeg skulle kaste mig ud i det uoverskuelige projekt, at strikke en trøje til en voksen mand! Så jeg fandt en opskrift på www.garnstudio.dk (skal nok linke til den, når jeg viser billeder af den færdige udgave), købte garn og gik i gang.. 

Og i stå...

Og så i gang igen.. Ooooog da jeg blev gravid, var det bare som om, det var meget nemmere og hurtigere, at strikke ting til en baby i str meget meeeeget lille :) Så trøjen blev glemt og da Edith kom til verden, var der bare ikke rigtig tid til at strikke med en baby, der gerne ville have opmærksomhed.. Når Edith endelig sov, så skulle jeg liiiiige drikke lidt kaffe, spise frokost og gå rundt med barnevognen, så der kunne jeg jo heller ikke strikke. 


Nu er jeg så endelig i gang igen og satser på at den er færdig inden efteråret. Jeg skal snart i gang med ærmerne og så raglan, som jeg allerede lidt frygter! 

Måske er det i virkeligheden derfor jeg går i stå.. Det er sikkert ikke så slemt, som jeg tror og NU skal den altså laves færdig! Altså manden går jo og fryser fordi jeg har lovet ham en dejlig varm striktrøje ;) 

Jeg har faktisk ingen billeder af det, men det skal der nok komme på, når den er færdig! INDEN LÆNGE... BASTA! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar