mandag den 24. februar 2014

Skraldekommode

Jeg har egentligt aldrig været sådan en, der finder ting i/på storskrald.. Jeg ved ikke rigtigt hvorfor ikke.. Jeg er nok bare altid lidt bange for at det er ulækkert eller at der bor en mus indeni eller sådan noget skørt.. 

Men som ordsproget siger: Den ene mands affald er en anden mands guld! 

Så idag har jeg (eller altså jeg har fået manden min til det) simpelthen snuppet en kommode, der stod ude på vejen til storskrald! Altså jeg fik ham til at spørge først ;) 
Den ene fod var faldet af, men tømreren i huset fixede det lige med det samme, så nu er den så god som ny... Eller... I hver fald hel ;) 

        

        

Lige nu står den i stuen og og er meget orange og fylder, ved siden af den lille arve kommode. Men jeg skal lige finde ud af hvad vi (læs: mig) skal gøre med den..

Jeg har 2 muligheder... 

1) maler den i en fin feminin mint grøn, der passer perfekt til det fine tapet fra Ferm Living Butterflies, til Ediths værelse og så får hun den eller

2) måske sliber den lidt, så det sorte maling nedenunder kommer lidt frem hist og her og bruger den i soveværelset, når Edith flytter ind på sit eget. Gør jeg det, skal hun have den arve kommode, som hele tiden var planlagt.. 


Uanset hvad, er jeg glad for vores nye gamle gratis kommode :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar