mandag den 18. februar 2013

Nyt projekt, men hvad?!

Jeg vil i gang med noget nyt..
Jeg er faktisk i gang med nogle strikke projekter, men de er noget langsigtede, så dem arbejder jeg lidt på i perioder.. Den ene er en striktrøje til Svend og den vil jeg gerne være færdig med til efteråret, når det bliver koldt igen. Den er ret nem, i hvert fald størstedelen af den.. Ved ikke lige når jeg skal i gang med raglanærmerne, for det har jeg ikke prøvet før, men så må jeg jo ringe til en ven :)
Så er jeg i gang med at strikke nogle lange strømper med snoninger og er kommet til hælen (man starter oppefra) som jeg heller ikke helt kan gennemskue. Så må vi se om jeg kan finde ud af det, når jeg kommer så langt.. Eller kan min mor helt sikkert guide mig lidt ;)

Jeg vil bare gerne have nogle lidt mindre ting, så jeg kan afslutte noget lidt hurtigere :) Nogle gange er det bare så demotiverende, at man "aldrig" afslutter noget..

Skal lige se om jeg finde på noget spændende at sy til Edith eller måske nogle puder til sofaen.. Jeg er også ude i at hækle eller strikke nogle puder, hvis jeg kan finde noget pænt garn, og det ikke er alt for bøvlet.. Det kan vel ikke være så svært. Jeg mener, køb noget pænt garn og en monteringspude og strik 2 firkantet, der matcher pudens størrelse og sy det sammen. Måske det kunne laves i zpagetti garn.. Bom bom! Det tror jeg da godt, at man kunne gøre ret let :) Tror lige, jeg må bestille lidt eller meget og begynde på noget nyt :) Jeg skal ud og købe gave til min svigerinde og regner med at købe noget alm. bomuldsgarn til nogle mindre hækle ting.. Og når jeg siger mindre, mener jeg ikke mindre projekter, men små ting og ikke store zpagetti ting ;)

Lige for tiden er vi i gang med at få Edith til at gå tidligere i seng. De første 3 nætter var total sindssyge og hun ved keeeeed! Den ene aften græd hun 2,5 time og så bliver man altså bims i låget ;) De næste to aftener, har været super gode og vi har nu fået tid til at udfylde en masse papir, så vi kan få vores lejlighed sat til salg og forhåbentligt snart få en have :) Det er fantastisk med lidt voksentid om aftenen, det har vi jo faktisk ikke haft siden Edith blev født, så i ca. 3,5 måneder! Så det håber jeg på fortsætter.. Men tør næsten ikke håbe på det ;)
Hvis vi er heldige og den nye rutine virker, får jeg også mere tid til at lave krea ting og det ville jo være skønt..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar