mandag den 4. februar 2013

HAY wannabe puder

Da jeg jo manglede en fødselsdagsgave til min søster, fordi jeg valgte at lave tæppet til jul istedet. Hun ønskede sig også nogle fede puder og synes at HAY og den stil er mega dyre, så jeg syede nogle selv.. Jeg har brugt to slags stof og lavede dem ens, med den ene slags stof på den ene side og den anden farve på den anden side..

 
Puderne. Knapperne er sådan at den knap på den mørke side er magen til den gule side og omvendt..


Jeg syede dem bare efter størrelsen på en pude, jeg købte i IKEA. Altså størrelsen + 1 cm hele vejen rundt. En anden gang, ville jeg nok vælge en bedre pude end dem fra IKEA, de bliver lidt flade efter et stykke tid og så skal man have knappenål og sy dem på igen, så det er lidt bøvlet.. 

Jeg lavede skjulte lynlåse, fordi det synes jeg er så fint.. Jeg troede, det ville være mega svært at lave, men det var faktisk ret let.. 


Jeg kan vise hvordan det gøres næste gang, jeg syr nogle puder :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar